postadres:
SC BuitenBoys
Postbus 30058
1303 AB  Almere

Tel. nr. 036 5322197
mail:info@buitenboys.nl

Velden en kantine:
Sportpark Polderkwartier
Daniel Stalpaertstraat 1
1333 NA Almere

SC BuitenBoys
KNVB nr: BBDB56G
district: West I

Clubdiensten

Zaterdag 13-5
07:45 uur – 13:15 uur Sen 2
13:00 uur – 18:45 uur JO10-6
Zondag 14-5
07:45 uur – 13:15 uur Sen 4
13:00 uur – 18:45 uur Atl.                                        Madrid 

Zaterdag 20-5
07:45 uur – 13:15 uur JO10-7
13:00 uur – 18:45 uur JO11-4

Weersverwachting
Almere
Meer weer in Almere
SC BuitenBoys
PDF Afdrukken E-mailadres

gras

Opstart nieuwe seizoen

 

Vanaf 17 augustus zal het trainingsschema voor alle teams bekend worden gemaakt.
Hieronder de eerste activiteiten voor de opstart van het nieuwe voetbalseizoen.
Tijden van de informatieavond en opstart van Mini en O8 teams volgen.

       Knipsel

VOUCHER bal en hesje

       

U kunt hier de voucher downloaden: Download

Teamindelingen seizoen 2017-2018

Senioren zaterdag voorlopige indeling
Senioren zondag voorlopige indeling
Veteranen heren voorlopige indeling
Veteranen dames voorlopige indeling
 JO19 voorlopige indeling
JO16 en JO17 voorlopige indeling
JO14 en JO15 voorlopige indeling
JO12 en JO13 voorlopige indeling
JO10 en JO11 voorlopige indeling
JO8 en JO9 voorlopige indeling
Mini voorlopige indeling
G teams voorlopige indeling
Vrouwen/meisjes voorlopige indeling

t        s

         

                        

Contributie komend seizoen via ClubCollect

Best clubleden, 

Ongetwijfeld hebben jullie ervaren dat de club volop in beweging is. Er wordt een aantal slagen gemaakt om de club professioneler te besturen. Eén van deze slagen betreft de inning van de contributie.

Daarom zal vanaf komend seizoen de inning worden uitbesteed aan ClubCollect,

een organisatie die ruime ervaring heeft met het innen van contributies. Voor alle duidelijkheid: ClubCollect is geen incassobureau. Dit samenwerkingsverband levert zowel de leden als de club voordelen op.

Het voordeel voor jullie is het grote gebruiksgemak waarmee de betalingen

voldaan kunnen worden en de mogelijkheid om gespreid te betalen in 3 termijnen.

15 april.

29 april

13 juni.

De kosten voor gespreid betalen neemt Buitenboys voor zijn rekening, wij hebben om die reden de contributie met 1,50 verlaagt.

 

Wat betekent dit samenwerkingsverband concreet?

ClubCollect neemt de administratieve verwerking van de contributie-inningen over.

ClubCollect zal via SMS en e-mail contact opnemen met alle leden (zorg er daarom voor dat de ledenadministrateur recente en juiste gegevens van u heeft). De betaalverzoeken worden verstuurd via SMS en e-mail.

Door op een link te klikken komt u op uw persoonlijke betaalpagina

van ClubCollect en hier kunt u uw factuur inzien, downloaden en betalen.

Hier kunt u ook kiezen om uw contributie in één keer te betalen of in termijnen. De betalingen verlopen via iDEAL of automatische incasso.

Een deel van uw persoonsgegevens (naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer) zal hiervoor worden verstrekt aan ClubCollect en zullen alleen zichtbaar zijn voor de penningmeester, voor ClubCollect en u als clublid.

Deze verwerking zal plaatsvinden geheel conform de vereisten

onder de Wet Bescherming Persoonsgegevens (artikel 8 onder b Wbp). U als clublid kunt erop vertrouwen dat uw gegevens veilig worden opgeslagen, niet voor andere doeleinden dan de contributiebetaling worden gebruikt en nooit aan derden worden verstrekt voor commerciële doeleinden.

 

Meer informatie over de werkwijze van ClubCollect kunt u vinden op www.clubcollect.com.

 

Vragen kunt u stellen via de link in het systeem.

 

JSF leden die gebruik maken van betaling via het fonds dienen dit ook aan te geven als er ook aankomend seizoen weer gebruik gemaakt gaat worden van het JSF. Wij houden daar dan rekening mee. Geeft u dit gaarne aan in clubcollect bij “stel een vraag”

Ontwikkelingen Buitenboys

Beste leden,                                                      26-02-2017

 

Op regelmatige basis willen wij jullie op de hoogte houden van de

zaken waar wij als bestuur mee bezig zijn om jullie club verder te

ontwikkelen.

Verbouwing:

• Vanaf maandag 13 maart zijn de kleedkamers in ons clubgebouw

   weer bruikbaar voor onze leden. Ze zien er prachtig uit. Alle

   vloeren, muren, plafonds en bankjes zijn opgeknapt.

• De restauratie van onze kantine verloopt zeer voorspoedig. Alle

   ramen zijn vernieuwd. Momenteel is aannemer Belmer bezig met

   het stucwerk en de grondwerkzaamheden van de bar en keuken. 

• De verwachting is dat we eind mei, nog voor onze thuistoernooien,

   het clubgebouw weer volledig kunnen gebruiken.

• We zijn nog steeds in gesprek met de gemeente en Stichting

   Waarborgfonds Sport voor de financiering van onze aanbouw.

   In verband met een niet kloppend financieel overzicht van

   voorgaande jaren is de aanvraag uitgesteld.

   Met ondersteuning van ons nieuwe administratiekantoor is het

   dagelijks bestuur bezig de financiën overzichtelijk te krijgen

   zodat we in een latere fase onze aanbouw kunnen realiseren.

Contributie inning:

• Club Collect gaat voor ons de contributie inning verzorgen. Er

  komen 3 termijnen om onze leden financieel tegemoet te komen.

  De contributie wordt verlaagd met €1,50 om de kosten, van

  gespreid betalen, niet door te berekenen op onze leden.

• De inning gaat via email en sms verlopen. Hierdoor is het erg

  belangrijk alle juiste contactgegevens van onze leden te hebben.

 

Kascommissie:

• Inmiddels heeft er een gesprek tussen het bestuur en de

  kascommissie plaatsgevonden waarin de kascommissie haar

  bevindingen heeft aangegeven. Tijdens een ALV zal de 

  kascommissie onze leden hierover informeren.

Evenementen:

• 24 maart wordt er een tienkamp voor onze C jeugd georganiseerd. 

• 7 april hebben we een Bingo avond.

• De feestcommissie is bezig met de organisatie van een activiteit

  voor onze D en E jeugd. Binnenkort zullen we hier meer over

  melden.

Het bestuur

Technische commissie